2014. január 8., szerda

Egy csepp a tengerben

Sziasztok ismét!

Gondolom a szép képekért, fotókért mindenki odáig van, mint én is. A mai nap úgy látszik, tele van varázslattal, és egy ilyen napon, illene a nem létező szokásaimtól eltérően egy különleges bejegyzést közzé tennem.

Az élet egy csodálatos kép, amit a Fotós, a művészet élethű festésze alkot meg. Régebben nekem is szokásom volt fotósként (hobbiból) felmeni a tériszonyommal egy-egy hotel tetejére, vagy emeletes házak tetejére, és az eget fotózni. Alkonyatkor például az ég gomolyfelhői tűzlabdaként járták be az eget, amit nekem azonnal le kellett fényképeznem, és bár tudásom nincs sok a témában, de élveztem. Van egy remekbe szabott, kedves és szenvedélyekkel teli barátom, aki ugyanúgy él a fotózás művészete iránt, ahogy én is a zene iránt. Rengeteg képét szívesen csodálom, mert a többi és szokványos fotós, illetve magát facebook celebnek tituláló értéktelen kis mókuskával ellentétben, ezek a képek élnek. Nem egy alkalommal volt, hogy egy-egy ilyen kép rángatott vissza a hangszer mögé, amikor már teljes volt a kétségbeesés. Igen Maya, rólad van szó!

Az illető leányzót (lassan kész nő lesz) még az iskolabuszról ismertem meg, és a stílusa megragadott, mondhatni, visszaadta a hitem az emberiségben, mondván, mégsem kell elpusztítani, majd csak 10000 év múlva.

Én a személyes véleményem alapján - bár ő magát egy cseppnek tartja a tengerben - egy olyan cseppnek tartom a tengerben, ami nélkül a többiek kiapadnak, kiszáradnak, és selejtté válnak. A tűz amit az előző bejegyzésemben írtam, nála megjelent, és ez ugye már egy jó dolog.

Végezetül egy nyilvános és személyes üzenet ennek a cseppnek:
Létezik barátság időn és téren át. Illetve, ugyebár a harcok ellenére, én azt mondom, hogy a legjobb harcosok a kardcsapásaikból is megértik a másikat, és a lelkük legmélyére behatolva tisztelik egymás személyét.

Köszönöm, hogy barátomnak mondhatlak.

https://app.box.com/s/z83yheeecaqc9e6rps7k

A fenti link egy kis bátorítás neki, és mindenki másnak, hogy ne hagyja abba azt, ami a szenvedélyévé vált. A szenvedélyeink miatt vagyunk végül is azok akik.
Mindenkinek további szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése