2014. január 8., szerda

Great balls of fire


Sziasztok!

A mai kis sztorimra egy közismert szám adott ihletet. Jerry Lee Lewis - Great balls of fire.

Ez a szám egy vérpezsdítő rock and roll őrület, magától a Gyilkostól. A héten valahogy egyre jobban kezdem azt érezni, hogy túl sok az energiám, és ezt megpróbáltam kiélni. Ekkor találtam erre a dalra rá. Nos, a végeredménye egy pillanatragasztós délután lett, amikor a billentyűket operálhattam vissza, mert néhány kitört... Hát igen... Miért is nem szabad vandálkodni... Várjunk, erre egy jó indok sincsen ;)

A történet egy buli alkalmával indult, ahol ugyanis (a nevét nem árulhatom el) jelmezben kellett részt venni, míg a háttérben az ital bűzét már nem is hallva, Deathcore és Hard Metal szólt . Eléggé kiélhetetlennek találtam a helyet, de a barátokkal mindenki szívesen elvan nem? :)
Amikor kicsi voltam, édesanyámmal állandóan Dollyt, Fenyőt és Szandit hallgattunk, ami egy nagyon jó élmény volt. A saját kis szemszögem alapján el is hittem amiről énekelnek, és így volt egy ilyen szempontból boldog gyermek és tinédzser-korom. Ezekben valahogy láttam egy jövőképet, hogy milyen is lehet egy igazi magyar jelen. Nem kívánok társadalomkritikába bocsátkozni, de annyira szívesen, hogy előszeretettel élnék egy olyan világban amit megénekeltek. Ugye milyen jól hangzik? Csak kimégy az utcára és már jó a kedved. Este bulik vannak, ahol bajod nem eshet, mert szeretnek téged, ahogy mindenki mást is. Az utca mentén pedig amerre mész, Rock and Roll szól. Nálam ez egy álom kép, de sebaj, ha mást nem, akkor csináljunk a mából egy nagyon jó bulis helyet.

Mára ennyi lenne, és a végére még egy kis kívánságomat hadd mondjam el nektek:
Azt írták Magyarországról, hogy itt szomorú emberek laknak. A kívánságom, hogy legyünk boldogak. Nem a másik kárán, de legyünk boldogak.

És akkor ha már, ha lúd, legyen kövér: egy kicsit lightosabb dal, mint a fenti, de remélem a hasonló stílusa miatt elnyeri tetszéseteket: https://app.box.com/s/8u0qe59adm3s033oh381 (letöltő link)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése