2014. január 12., vasárnap

Reggeli Romantika

Sziasztok!

Mielőtt megijedtek, nem orgiát fogok tartani nektek.

Tegnap este megnéztem a Jéghercegnő című filmet, és még egy kicsit a hatása alatt vagyok. Nagyon aranyos, és romantikus film volt, aminek nem bírtam ellenállni, meg kellett néznem. A témája a műkorcsolya és a fizika, valamint ezek kohéziója a szerelemben...

Tudtátok, hogy a szerelmet választja minden második zeneszerző témának? Nagyon érdekes és nem váratlan dolog, de erre most egy zenetörténeti óra keretén belül nem szeretnék kitérni.

A szerelem az ami feldob és egyszerre elvarázsol minket. egyszerre leszünk nagyon éberek és teljesen kábák is. Ennek örömére, hogy ezt "megtudtuk" (mindenki könyökén kijön már), megmutatnék nektek valamit. Ezt ma reggel csináltam, csak nektek, és csak most.
A dal letölthető az alábbi linken:
https://app.box.com/s/bzo79injplzvmm2cyuj0
Remélem nem fogok akkora bajt okozni az ilyen hóbortjaimmal, hogy feltöltögetem ezeket...

Állítólag Január van, de havat, vagy jeget még nem láttam a "télen", vagyis a hosszú 3 hónapos Novemberben. költői kérdésem, hogy vajon mást is irritál, vagy csak engem?

A romantikára visszatérve: A világ egy gyönyörű hely, ha valaki romantikázik nem igaz? De ne feledjétek, akkor is gyönyörű, ha éppen sétálunk, pihenünk, vagy épp a munka / suli heves világában barangolunk. Mindenkinek vannak kellemes percei, ezt én váltig állítom. Azt hiszem ez és a temérdek édesség amivel indítottam reggel szülte ezt a kis dalocskát.

Azt hiszem, ha nem lesz valami elképesztő esemény ma, akkor mára ennyi lenne.

Legyetek jók, ha tudtok, a többi... nos a többi nem számít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése