2014. január 16., csütörtök

Rolling in the deep

Sziasztok!

Ismét fergeteges napunk van, bár ezt ideje megszakítanom egy blogbejegyzéssel. (Ne haragudjatok, de olyan jó számot találtam na)

Olvastam (igen szoktam olyat is) egy újságcikket (elég régi, Szabad Földes cikk volt) a minap és rájöttem, hogy nem vagyok tisztában olykor a saját tulajdonságaimmal is, vagy épp a gondolataimmal sem. Ez cseppet gáz, de hát van ilyen. Amit biztosan tudok, hogy nagyon szórakozott tudok lenni.
A másik kellemes tulajdonságom, hogy szeretek elkavarodni a saját gondolataimban és belehibbanni. (új szó, nóbel-díjért kiált)

Annyit mondom, de most is elismételem: legyen időnk magunkra is. Nem kötelező az önzés, és nem is csábítok erre senkit. Csak szeretném, hogy ne legyünk ilyen meggondolatlanul hanyagok, ha magunkról van szó. A mai szám amit feljátszottam, az Adele - Rolling in the deep című okssága lett. Nem lett elég rock-os mint azt szerettem volna, de mindenki követ el hibákat. Viszont amit nektek kell kötelező háziként megcsinálni: 5-5 számotokra különleges jó és rossz tulajdonságotok egy papírra, illetve egy másik lapra minden tulajdonságotokról 3-3 mondat arról, hogy miért is lett az. a 3-3 persze a körítés nélkül.

Mára ennyit szerettem volna csak, mert lassan leragad a szemem és holnap hosszú napom lesz. Viszont ez a szám felkívánta magát ide.

Mindenkinek további csodás napot és jó éjszakát!

A szám letölthető eme linken:
https://app.box.com/s/qqfdtwn9yqwrobxifwqp

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése