2014. január 19., vasárnap

The rage of fire

Sziasztok!

A mai nap egy másik oldalát szeretném megmutatni a zenének, illetve az érzelmeknek is egyúttal. A mai nap volt egy pár olyan esemény, ami miatt cseppet ideges vagyok, valamint roppant dühös is, ezt pedig a hőn szeretett családom körében kaphattam el. (Igen, ez afféle betegség: tönkretesz)

Egyik kedves rokonom fenyegetődzött az életünkkel (édesanyám és én), amit nem hagyhattam szó nélkül. Nos, az ősök, ahogy egy tanult kollégám állítja, elválnak lassacskán. Ez nálunk egy huzavona amely már jó pár éve zajlik. Látom, hogy a testvéremet még jobban megviseli a dolog, amiben azt tartom a legrosszabbnak, hogy nem tudok mit tenni érte. Apa, igen, apuról van szó, egy pletykára alapozva nekiesett szétbombázni a lelkünket (mert hát ő semmi rosszat nem tett) és ezt olyan kedvesen meg is akarta osztani velünk. Huhh.... annyira mérges és haragos vagyok rá, hogy olyat még nem éreztem. Legszívesebben.... na mindegy.

Szóval a lényeg az, hogy megpróbáltam visszafogni magam, de így is lekaptam a fejét egy ahhoz képes rövid vitában. Elvonultam a zongorához, hogy hátha megnyugodhatok egy kis lágy zenétől, vagy nem is tudom mit várhattam el... talán csak egy kis zugot. Gondolom néhányan szeretitek a metált. Mert amit ma elhoztam nektek (csak hogy szokásomat tartsam és mert tudom, hogy ezt értékelitek innen a legjobban) egy az eddigiekhez képest különleges dalt. Már lehet készíteni az ördögvillákat és a loboncokat egy kis headbang-re, ugyanis a hét utolsó ajándéka számotokra: Megadeth. Én legutóbb a Duke Nukem című játék zenéjét hallottam ami tőlük van, de találtam egy kottát hozzá, amit ki kellett próbálnom és most "végre" elég erőm is van a lejátszáshoz. Ahogy halljátok a játékból, tele vagyok haraggal és gyűlölettel (így nem leszek Jedi-mester ha tovább folytatom) ami ki akart jönni. Bár a zenélés egy kis nyugalmat is adott, de... Mindezen (számomra) krízishelyzet folyományaképp készült szemelvény talán nektek inkább élvezeti termék lesz. (de gyönyörűen fogalmaztam, te jó ég!!!)

A számot innen tudjátok letölteni:
https://app.box.com/s/k8xpy3669ftzqurfhn0d

Ez úton szeretnék mindenkitől elnézést kérni amiatt, hogy ideömlesztettem nektek a magánügyeimet, amit valamilyen módon (egy kis süti vagy ölelés formájában) szeretnék kárpótolni. Nos, mindenkinek további szép napot kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése