2014. január 5., vasárnap

Time to say goodbye

Kedves Blogolvasók!

Eljött az ideje az első bejegyzésemnek, és a zenés naplóm első oldalának.

A mai nap is úgy indult mint a többi: felkeltem (milyen csodás) és leültem gyakorolni. A terítéken egy gyönyörű szép szám volt, melynek címe: Time to say goodbye. Amint leültem a zongora elé, egyszerűen... elárasztottak a képek. Hallgattam a melódiákat, és csak szálltam a dallammal. Volt egy személyes emlékem ehhez a dalhoz. Ugyebár, mindenkinek az életében előjön az a bizonyos személy. Az, aki miatt szárnyal, és élvezi az életet, csak mert él. nálam is ott volt, és ahogy a dal szól: Time to say goodbye. Ez egy érdekes történet, ugyanis egy szalagavatón került elő eme opusz, mégpedig egy kis szerenád kíséretében. Ám a sors végül visszavonta tőlem ezt az esélyt, de végül utolért, és ahogy a címe szól: Time to say goodbye, és őt többet nem láttam... Remélem jól van.

A nap további részében egy kellemes séta keretén belül volt időm ezeket újragondolni.

A dalt ahogy én "megéltem" innen tudjátok letölteni: https://app.box.com/s/0g8i07dfnk1wjxm85cm0

1 megjegyzés:

  1. Lesz még olyan, akinek szebb szerenád is juthat, mint bárki másnak! :D Szóval fel a fejjel és amúgy... a dal gyönyörű! Néha kirázott a hideg az erőteljességétől (ez pozitív)!

    VálaszTörlés