2014. május 21., szerda

Funky makik előnyben

Sziasztok!

Igen, jöhetnek a paradicsomok, mert rég írtam nektek, kedves olvasók (már, ha vagytok egyáltalán).
Elég sok eseményen mentem át és jelenleg is élem őket szaporán, de ez mit sem ronthat a kedélyemen nemde? Nos, az a helyzet, hogy cseppet de... Erről írhatnék egy újabb népművelő cikket, viszont ezúttal ahelyett, hogy világfájdalmam másokra traktálnám, egy új zenei irányzattal ismertetek meg mindenkit:

A neve: FUNKY

Itt van a május, itt a nyár a nyakunkon, így a depizést ezennel megtiltom mindenkinek. A funky is pont erről szól: Annyira szedett vetettnek és szórakozottnak tűnik, hogy arra nem nagyon vannak szavak. (A másik öröm forrás számomra a rock and roll, de azt majd egyszer mutatok majd ;) )

A közelmúlt eseményeit ennyivel szeretném lereagálni:

  • vége a sulinak
  • túl vagyok az első mély "depihullámon" (hála azoknak az érzelmeknek amiknek nem kéne lenniük)
  • lassan itt az államvizsga
  • (zárójeles megj: nagyon uncsi itthon)
  • újra aktívan zenélek
  • Gazdagabb lettem egy-két új baráttal, amiért cserében el kellett dobnom egy nagy szerelmet, de totálisan megérte.

Alantabb hallgathatjátok meg ezt a funky maki történetet, szerintem vicces is, illetve felvidíthat. Legalább is egy pillanatra mind elmosolyodhatunk alatta.

https://app.box.com/s/zeuhq14dg7pqqe08elgw

Egyenlőre ennyi lenne. De ne féljetek, folytatás is lesz. Addig is mindenkinek kellemes pihenést!

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése