2014. június 23., hétfő

Életstílus

Sziasztok!

A ma éjjeli "cikkem" (ez nem igaz, mert most kivételesen magamról fogok beszélni, vagyis írni) egy olyan témát pedzeget, mely az életfelfogást és a megélni kívánt életvitelt (hú de szépen fogalmaztam) szeretné debütálni. (komolyan... nem undorító, ahogy tudok olykor beszélni?)

Az imént beszélgettem egy kedves barátommal, aki azt kérdezte, mi szeretnék lenni belül. Nos, én valahogy nem a mai korban tudnám elképzelni magamat. Inkább valahogy korábban... A Rock and Roll világában ráadásul. Szívesen el tudnék képzelni egy olyan világot ide, amikor valahogy minden annyira egyszerű, mert az érzéseink elég erőt adnak hozzá. Szeretném valahogy azt a sok-sok érzést mind kiadni, amit jelenleg csak a verseimben és a zenéléssel tudok kimutatni. Egy olyan világot, aminek hátterében Jerry Lee Lewis szól, minden utca esténként jampikkal lenne teli, akik egyszerűen csak boldogok, én pedig valahol köztük lennék...

Nem is olyan rég felvettem egy kis Boogie-woogie-t, amit szeretnék megosztani veletek. [A boogie-woogie, a Rock and Roll eredeti alakja, származási helye New Orleans, Amerika. A blues-ból alakult ki, a mai napig igen közkedvelt tánczene. Hazai főbb képviselői: Fenyő Miklós és a Hungária zenekar, Dolly, Komár László /nyugodjon békében/, stb...]

Ahogy a nagy sikerű filmben, a Made in Hungáriában is mondta Szabó-Kimmel Tamás: "Én csak zenélni akarok! Meg szerelmesnek lenni! Ennyi!" Nos, én is valami hasonlóra vágyom idebent. Valamint arra, hogy az embereknek boldogságot, örömet okozhassak azzal, amit csinálok akár zene, akár szerelem terén.
Ha előkerül a Rock and Roll, mint beszéd téma, akkor olyanná válok, mint egy kisgyerek, aki életében először kap ajándékot. Egyszerűen büszke leszek arra, hogy élek.

Remélem elnyeri a tetszéseteket a dallam:
https://app.box.com/s/b994pwdqbcl30vn30m0j

További szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése