2014. június 15., vasárnap

This I love

Sziasztok!

A mai bejegyzés lesz az utolsó az államvizsga előtt, ami feltehetőleg inkább mészárlás lesz, sem mint vizsga. Na mindegy...

Szóval, nem is olyan rég, - hála az unokahúgomnak - visszataláltam a Guns N' Roses nevű zenekarhoz ami számomra elég fontos momentum volt. Tudom, sokaknak túl lagymatag a rockhoz, viszont minden számában ott van valami kegyetlenül jól megfogalmazott életérzés és empátia az élni akarás felé. (Hú de szépen fogalmaztam) A cikk mellé adagolt zeneszám is épp egy ilyen darab. Sokak által gyűlölt album a Chinise Democracy, mert Slash, Izzy és a többi nagyobb név kilépett a zenekarból, így maradt Axl Rose és sok lelkes "új fiú". A szám címe: This I love.

Azért választottam ezt a darabot, mert 1) ez kapcsolódik az előző bejegyzésemhez is, illetve 2) sok-sok emléket felidéz bennem a szövege és maga a dallamvilága. Mindenkinek tudom ajánlani, mert egyszerűen ad egy életérzést. (zárójeles megjegyzés: nem, nem vagyok mindig szomorú, viszont az ilyen érzelmesebb darabokat hozzám nagyon közelinek érzem).

Ugye mindenki emlékszik a szeretetről szóló cikkemre? Nos, szeretet a szerelem is, ahogy a dalban is szó van róla. De eleget beszéltem erről a témáról, beszéljen helyettem a This I love a Guns N' Roses-tól.

A számot itt tudjátok letölteni:

https://app.box.com/s/jm32h3c2le3dq10ly4ct

Mindenkinek további szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése