2014. január 9., csütörtök

Máté Péter újratöltve

Sziasztok!

A mai blogszemelvényt egy dél körül gyakorolt számnak köszönhetitek, ez pedig Máté Péter egy szinte közismert slágere: Ő... (nem, most nem találgatok, hanem ez a címe a dalnak)

Van itt olyan, aki hallott már szerintem a nyugodt kávéházi hangulatról. Én is hallottam, de nem szoktam kávézni (bár attól még elmehetnék ide, na de sebaj). A mai megosztani valóm veletek, az pont ehhez a számhoz kapcsolódik:

Ugye, nekünk is szükségünk van egy kis lazításra, egy kis tea melletti sütizésre a kandalló mellett például. Persze, mindezt a szeretteink körében, és/vagy a szívünk választottjával. A dallamról, mindig az jut eszembe, hogy milyen is egy boldog család, vagy éppen egy tökéletes pillanatot megélő szerelmes pár. Egy magatokban eldöntendő kérdést intéznék hozzátok: Ti éltetek már meg ilyet?

A választ, nem kérném sem kommentek, sem üzenetek formájában.

Ma különösen bódító idő van: esne az eső, de nem. Hideg van, de nem. Hó is majd csak júliusban lesz (?!).
Ez a szám és ez a pár gondolat szerintem viszont már elég indok arra, hogy a szeretteinkkel legyünk, vagy éppen barátainkkal (akiket ugyebár evidens, hogy szeretünk) töltsük a délutánt. De ma ne a fergeteges partizásoké legyen a főszerep. Sokkal inkább egy meghitt beszélgetés, sok lelkizés, sőt egy 10 perces néma csöndet a szerelmünk szemében elkalandozva... igen, szerintem ezeket írná fel az orvos mindannyiunknak. Én a magam részéről sétálok cseppet a tópart felé, bóklászom a városban, esetleg leülök valamerre egy lépcsőfokon elmélkedni, emlékezni a szépre, vagy esetleg nem jutok el odáig, mert a zongorán teremtek itthon egy kis meghittséget.

Tehát a recept adott: Sok-sok szeretet... Ennyi már elég is egy kellemes délutánhoz nem?

Mindenkinek kellemes, lágy délutánt és további szép napot kívánok.

A számot az alábbi linken tudjátok letölteni:
https://app.box.com/s/dl9vn040b8ggudyousxq

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése